نبار برف

خدایاااااا زمین نمیای ....

نبار برف

الا ای برف.......

چه میباری براین دنیای ناپاکی؟

در این دنیا که هرجایش رد پا از خبیثی است!

مبار ای برف.....

توروح آسمان همراه خود داری

تو پیوندی میان عشق و پروازی....

تورا حیف است باریدن براین ایوان سیاهی ها

تو که فصل سپیدی را سر آغازی

مبار ای برف.....



نظرات شما عزیزان:

melika
ساعت10:25---16 دی 1392
ممنون ک ب وبم سر زدی...وبت خیلی نازه گلم
پاسخ:مرسی فدات شم....


رضا
ساعت1:51---15 دی 1392
تو چیکار برف داری بزار بباره من عقده ای شدم از بس اصفهان برف نیومده منم آدمم میخوام آدم برفی درست کنم

آیدا
ساعت0:50---15 دی 1392
سلام وبلاگ جالبی داری خسته نباشی.برات ارزوی بهترین ها رو دارم.

♥Mehdi&Fateme♥
ساعت22:43---14 دی 1392
مرسی که به وبمون سر زدی لینک شدی. منم لینک کن با عنوان
ܨܓܨღ کلبه عاشقانه ما ღـܨܓܨ


آرمین
ساعت18:24---14 دی 1392
یادته اون روز برفی



وسط فصل زمستون



تو پریدی پشت شیشه



من زدم از خونه بیرون



یادته اشاره کردی



آدمک برفی بسازم



واسه ساختنش رو برفا



هرچی که دارم ببازم



گوله گوله برف سرد و



روی همدیگه می چیدم



شاد و خندان بودم انگار



که به آرزوم رسیدم
پاسخ: لایک:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 14 دی 1392برچسب:, ساعت 17:59 توسط شیما |